Jesteśmy po to, by Was wspierać, budować wizerunek oraz szkolić Waszych ludzi - najcenniejszy kapitał każdego przedsiębiorstwa.
Jak pozyskać doświadczonych i kompetentnych pracowników nie oferując im umowy o pracę i stałej pensji?
Coraz więcej przedsiębiorców nie chce generować kosztów stałych, tylko zlecać usługi wyspecjalizowanym firmom zewnętrznym. Idealnym dla Nich rozwiązaniem jest zlecenie wybranych działań z zakresu marketingu i PR firmie specjalizującej się w outsourcingu marketingowym.
Korzyści płynące ze współpracy z firmą outsourcingową to m.in.:
-
Ograniczenie kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracowników na pełen etat
- Ograniczenie kosztów pozyskania nowych pracowników oraz kosztów ich przeszkolenia
- Niskie koszty zarządzania kontraktem z firmą outsourcingową
- Możliwość przyjmowania i realizacji większej liczby zleceń bez konieczności zatrudniania na stałe dodatkowych pracowników
- Dostęp do specjalistów z dziedziny marketingu, PR oraz grafiki i reklamy
- Elastyczne zarządzanie zasobami ludzkimi
- Eliminacja problemów z nieobecnościami i chorobami pracowników działu marketingu i PR
- Rozległe kontakty pracowników firmy outsourcingowej
Naszym Klientom oferujemy współpracę w dwóch obszarach:
Public Relations
Działania w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej m.in.:
- kontakty z mediami: przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, organizacja konferencji prasowych, redakcja materiałów informacyjnych na konferencje prasowe, analizy rynku prasowego
- kreowanie wizerunku: tworzenie i prowadzenie kampanii osób, produktów, instytucji, firmy
- monitoring mediów: monitoring prasy ogólnopolskiej, regionalnej oraz branżowej
- komunikacja wewnętrzna: przygotowywanie i wydawanie wewnętrznych biuletynów firmowych, przygotowywanie i wydawanie biuletynów informacyjnych skierowanych do personelu firmy, sprzedawców, kierowników itp., do określonych grup wewnętrznych odbiorców firmy, pomoc w umacnianiu identyfikacji pracowników z misją firmy, organizacja szkoleń i kursów specjalistycznych, organizacja wszelkich imprez integracyjnych dla pracowników firmy i ich rodzin
- internet PR: wszelkie strategie PR przeniesione do internetu
- CSR - doradztwo i kreacja
Marketing
Działania w zakresie kompleksowego marketingu m.in.:
- budowanie strategii i planów marketingowych
- segmentacja rynku
- badania rynku
- prowadzenie akcji promocyjnych
- projektowanie wizerunku graficznego
- projektowanie i realizacja materiałów reklamowych
- projektowanie stron www
- copywriting
- obsługa portali branżowych (copywriting, administracja, zarządzanie, kompleksowe działania marketingowe)